يك طراحى  موفق بر اساس مفهوم ( كانسپت) به وجود مى ايد ، اما يك مفهوم - اگر فهميده شود -

بدون پرداخت به جزئيات درك نمى شود .

در طول مراحل طراحى تان ، طرحى ابتدائي اما بزرگ نمايى شده از جزئيات لباس بكشيد.

تنها به نقش و نگارهاى تزئينى نپردازيد، بلكه موارد كاربردى از جمله جيب ، دكمه يا زيب و درزها را

نيز در نظر بگيريد.

 

بطور كلى هر چيزى كه دو طرف لباس را به هم وصل مى كندو قابل انفصال است اهميت دارد.

اما گاهى پرداخت به جزئيات مى توانند حركتى رو به عقب باشد. نتيجه كار طراحممكن است با طرح اوليه اى كه پيش تر در ذهن داشت به طور كامل مطابق نباشد. گاهى ايده اى خوب در جزئيات مى تواند كل كار را تحت تأ ثير قرار دهد.

تعداد بازدید: 68

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

يك طراح مُد بايد درباره مشتري هاي مورد نظرش اطلاعات زيادي داشته باشد. اين كه چند سال شان است؟ كجا زندگي مي كنند؟ درآمدشان از كجا تأمين مي شود؟ چقدر درآمد دارند؟ كجا خريد مي كنند؟ از قبل چه مي پوشيدند؟ چه چيزهايي تا به حال به آنها عرضه نشده است؟ با چه انگيزه اي سوداي خريد در سر دارند؟ اين سؤالات به طراح كمك مي كند تا بسياري از مشكلات بر سر طراحي مُد را از ميان بردارد.

هنگامي كه شناخت مشتري مورد نظر بسيار سخت است، تشخيص مشترياني كاملاً متفاوت با آنچه مورد نظر شماست مي تواند مفيد باشد، افرادي كه به طور قطع براي آنها طراحي نشده است. اين تلاش شامل شناخت نيازهاي مربوط به سبك زندگي مي شود كه متعلق به دسته ديگر است و هميشه به طراح كمك مي كند تا مشتري مورد نظرش را بهتر جذب كند.

تعداد بازدید: 61

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

طراحان تازه كار معمولاً بعد از ايجاد طرح اوليه لباس، پارچه را انتخاب مي كنند. اما حتي لباسي كه به خوبي پرداخت شده باشد، مي تواند به وسيله برش اشتباه در پارچه خراب شود. بيشتر پارچه ها خواسته طراح را به راحتي برآورده نمي كنند. براي مثال ابريشم گَزار، نازك و به سختي كاغذ است و دوخت ريز يا چين زياد را قبول نخواهد كرد.

قبل از شروع به طراحي لباس، پارچه هاي مورد استفاده در مجموعه بايد با دقت بررسي شوند. لباس ها در زمينه پارچه طراحي مي شوند و نه بر عكس.

تعداد بازدید: 62

رای دهی: 0 / 5

غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره

آشنایی با تیم ما

http://placehold.it/150x150
- مدیر بخش گرافیک -
اعظم امینی فارغ التحصیل دانشگاه هنر تهرانً، فرآیند ارتباطات بصری، و حل مسئله از طریق استفاده از تایپ،فضا، تصویر و رنگ روشهای مختلف در ایجاد و ترکیب ...
cache/resized/c4caba11fead1b6d613ec138093e4b15.jpg
- بنیان گذار و مدیر عامل -
فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک دانشگاه Rochester Institute of Technology ، با توجه به علاقه خود در زمینه مد و فشن با پایه گذاری شیوه نوین در طراحی و ...
cache/resized/4d0bb298336360578a329263777e0ee3.jpg
- طراح پارچه -
ایشان عهده دار مدیریت روند  طراحی پارچه، و تمام متعلقات نسجی میباشند.  تولید و طراحی عناصر هنری برای پارچه با در نظر گرفتن نکات فنی نساجی که به صورت ...
cache/resized/5e2239d91103d9d1faf2aa5e14cbfe35.jpg
- مدیر بخش طراحی و تولید -
خانم سهیلا شهبازی زاده با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه طراحی مد و پوشاک با تبحر در زمینه خلق ، طراحی و زیبایی شناسی حوزه  پوشاک لوکس ، به عنوان مدیر ...
cache/resized/9b52e384e1b547592519e4bed1ebf07d.jpg
- مدیر بخش مالی -
صادق فرخی فارغ التحصیل از دانشگاه Technoglobal University از شهر بنگلور کشور هند، مدیریت بخش کنترل و براورد هزینه (cost control)را به عهده دارند. این ...
cache/resized/092e4dd6667a7f94de1e239e0e0a090b.jpg
- متخصص در زمینه های مارکتینگ و توسعه کسب و کار، بازاریابی و فروش -
تدوین استراتژی های CRM, تدوین استراتژی خلاق برند و تدوین برنامه های برندینگ مد و دیزاین، مجموعه بی تی را با مدیریت بخش برندینگ و سیاستگذاری فروش جهت ...
Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Cyan Green Orange

Body

Background Color
Text Color

Background

Patterns for Layout Style: Boxed
Layout Style
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family